JUNIORS

Nieuwsbrieven

Jeugdwerking

De jeugdwerking van Golfclub Beveren kent reeds vanaf het prille begin een zeer hoge waardering, zowel binnen de club als er buiten. Doel is om onze jeugd met plezier enthousiast te maken voor het golfspel en dit met respect naar alle leden, begeleiders en omgeving.
Alle jeugdleden – ongeacht het niveau – krijgen wekelijks gratis lessen en maandelijks mogelijkheid tot deelname aan een wedstrijd. Verder zijn er stages op de club en op verplaatsing tijdens de schoolvakanties.
De competitief ingestelde jeugdleden krijgen extra lessen en worden financieel gesteund. Ook dit op alle niveaus.
Als niet-lid zijn er op meerdere data “gratis”  initiaties, waarop je naast het golfspel zelf, ook kennis kunt maken met onze club.

Voor data en extra informatie verwijzen we naar onderstaande links.

Hier onder lees je hoe je het golfvaardigheidsbewijs kan bekomen

Meldpunt Grensoverschrijdend gedrag

Patsy van Baarle is als hoofd pro verantwoordelijk voor het educatief gebeuren en tevens jouw meldpunt in geval van grensoverschrijdend gedrag.

Super ouders

Fairplay

Gedragscode

Wedstrijdkalender KBGF

Wedstrijdkalender Golf Vlaanderen

Heb je suggesties? We horen ze graag.

Uw Junior Captain
Dave Wels