GREENFEES

Boeking via de BEgolf-App.

Minimum vereiste: aangesloten zijn bij een golffederatie, handicap 45 of lager voor de 9 holes en handicap 53 voor de Compact Course.
Voor het boeken van 18 holes: reserveer 2 Tee-times met een tussenpoze van 2u10min.
Indien u buiten de kantooruren komt spelen dan vooraf het correcte bedrag overschrijven op rekening BE71 7310 2701 4269 van Golfclub Beveren NV.

18 HOLES

Week – Zomer (Winter*)          ==> Weekend/Feestdagen – Zomer (Winter*)
Volwassenen € 50 (45) Volwassenen € 60 (54)
Juniors tem. 21j. € 25 (23) Juniors tem. 21j. € 30 (27)
Groep vanaf 20 pers. € 43 (38) Groep vanaf 20 pers. € 51 (46)
Genodigde met lid GCB ** € 43 (38) **  Genodigde met lid GCB ** € 51 (46) **

* De tarieven tussen haakjes zijn geldig van zodra er 2 of meer wintergreens gebruikt worden.
** Maximum 5 genodigden per GCB-lid per kalenderjaar.  De afrekening op het secretariaat gebeurt in het bijzijn van het GCB-lid.

9 HOLES

Week – Zomer (Winter*)          ==> Weekend/Feestdagen – Zomer (Winter*)
Volwassenen € 30 (27) Volwassenen € 40 (36)
Juniors tem. 21j. € 15 (14) Juniors tem. 21j. € 20 (18)
Groep vanaf 20 pers. € 25 (23) Groep vanaf 20 pers. € 35 (32)
Genodigde met lid GCB ** € 25 (23) **  Genodigde met lid GCB ** € 35 (32) **

** Maximum 5 genodigden per GCB-lid per kalenderjaar. De afrekening op het secretariaat gebeurt in het bijzijn van het GCB-lid.

Greenfee Compact Course

• ZOMER / WINTER

PRACTICE FEE

• WEEK & WEEKEND

BUGGY 18 HOLES

• LEDEN / NIET-LEDEN

BUGGY 9 HOLES

• LEDEN / NIET-LEDEN

TROLLEYS

• Niet-leden

Initiaties voor bedrijven

Initiaties tot en met 5 personen

Voor kleine groepjes van max 5 personen mag u zich rechtstreeks wenden tot een van onze pro’s. Wel graag de manager op de hoogte brengen van de gemaakte afspraken (manager@golfclubbeveren.be).  De coördinaten van onze pro’s vind je verder op deze website onder “De club”.
Prijs: aan de pro betaalt u het uurtarief. Aan de club betaalt u een practice fee van 8 EUR/persoon. Dit kan op factuur of ter plekke op het secretariaat.

Initiaties met meer dan 5 personen

Initiaties met meer dan 5 personen zijn mogelijk voor zover gecombineerd met een etentje in ons Clubrestaurant Hole10.
De invulling van de clinic kan naar eigen goeddunken. Onderaan enkele mogelijkheden.

De volledige administratie en facturatie gebeurt door het secretariaat (info@golfclubbeveren.be).
De prijs is 75 EUR/uur/lesgever (+ 21% BTW) en 30 EUR per deelnemer (+ 6% BTW). Vanaf 15 deelnemers splitsen we de groep in 2 en doen we beroep op 2 lesgevers (max 15 personen per lesgever).

Deelnemers worden verwacht in sportief schoeisel met vlakke rubberen zool. Ook bij regenweer gaat de clinic door. Onze driving range is overdekt.
Alle materiaal is ter beschikking op de club.

Voor het etentje kan u een kijkje nemen op www.hole10.be of een mail sturen naar laura@hole10.be. Men zal dan iets voorstellen op basis van jullie wensen en budget.

Een initiatie van 2 uur kan bvb. bestaan uit:

Optie 1:

1 uur driving range (uiteenzetting golfspel algemeen, initiatie tot slaan van de lange balvlucht)
1/2 uur putting

Optie 2 (max 9 personen):

40 min driving range
40 min putting
40 min op het terrein waarbij een scramble gespeeld wordt op de Compact Course (max 8 pers, zoniet 2 lesgevers of extra begeleider nodig)

Initiatie van 3 uur:

Optie 3:

1/2 uur putting
1 uur op het terrein – Compact Course waarbij een scramble gespeeld wordt op de Compact Course (max 8 pers, zoniet 2 lesgevers of extra begeleider nodig)