START TO GOLF

Maak kennis met de golfsport!

Wens je op een laagdrempelige manier  te proeven van de golfsport om te voelen of dit iets voor jou is, kom dan zeker naar onze Start-2-golf-opendeurdag op 1 april 2024. Onder begeleiding van onze pro’s kan u al eens de eerste balletjes slaan, en krijgt u alle tips en tricks om uw golfswing-techniek te verbeteren. De club voorziet de nodige materialen en er is geen specifieke uitrusting nodig, buiten gemakkelijk schoeisel.

Wens je graag mee te doen, schrijf je hieronder dan zeker in, met een eigen groepje, of sluit aan bij een ander groepje:

Hier inschrijven

Start to Golf – lessenpakketten

Starten met golfen kan bij onze club het hele jaar door. Kijk snel hieronder voor de mogelijkheden of contacteer onze manager indien er vragen zouden zijn via manager@golfclubbeveren.be.

Start to Golf  – 8 weken

– Groepen van max 8 personen
– 8 uur les (elke week 1 uur op vaste dagen en uren)
– Gedurende 2 maanden onbeperkt gebruik oefenfaciliteiten (driving range, putting en
chipping area)
– Huur materiaal inbegrepen
– Voordelige upgrade naar lidmaatschap
– 80 euro per persoon
– Data en uren: zie inschrijvingsformulier. Een lessenreeks gaat door van zodra er 6 deelnemers zijn. Bij onvoldoende inschrijvingen wordt dit een 4 wekenpakket (vanaf 3 pers).

Start to Golf  – 4 weken

– Groepjes van max 4 personen
– 4 x 1 uur les. Data en uren vrij te bepalen in onderling overleg met de PRO
– 1 les chipping, 1 les lange slagen, 1 les putting en laatste les op de baan
– Gedurende 1 maand onbeperkt gebruik oefenfaciliteiten (driving range, putting en
chipping area)
– Huur materiaal inbegrepen
– Voordelige upgrade naar lidmaatschap
– 80 euro per persoon
– Een lessenreeks gaat door van zodra er 3 deelnemers zijn

Betaling

80 EUR per persoon op rekening BE71 7310 2701 4269 van Golfclub Beveren NV

Inschrijven 4 of 8-wekenpakket

Vervolgtraject – Winterpakket

Vanaf half oktober kan je bij Golfclub Beveren een lidmaatschap koppelen aan een 15-weken durend lessen- en evenementenpakket. Dit alles aan zeer interessante tarieven.
    De ideale manier om je tijdens de wintermaanden – binnen de ambiance van een klein groepje – klaar te stomen voor het nieuwe zomerseizoen.
    Voor meer informatie neem contact op met onze manager Bart Van den Eede – manager@golfclubbeveren.be.

BEDANKT